Folia grzewcza na podczerwień (zwana inaczej folia grzejna) to wysokiej klasy produkt nadający się, jako ogrzewanie podłogowe, sufitowe oraz ścienne.
Zastosowanie do ogrzewania domów jednorodzinnych, mieszkań, biur.
Podstawą jest folia PET (skrót od politereftalanu etylenu) i stanowi warstwę izolacyjną jak i nośną dla grafitu. Grafit naniesiony jest na folię PET techniką drukarską. Na krawędziach umieszczone są płaskie przewody miedziane, które poprzez listwy ze związkami srebra (zabezpieczające przed zjawiskiem iskrzenia) łączą się z elementami grafitowymi. Dodatkowo całość zabezpieczona jest folią, która zapewnia szczelność i odporność na działanie wilgoci.
Ciepło generowane jest za pomocą oporu elektrycznego na specjalnych grafitowych pasach grzewczych. 

Oferujemy różnorodne modele folii grzejnych, różniące się od siebie mocą od 80 W/m2 do 400 W/m2
Zalecamy montaż folii grzewczej o mocy od 80 W/m2
Im wyższa moc folii tym krótszy czas potrzebny na nagrzanie pomieszczenia.
Folia grzewcza zużywa o 50 % mniej energii niż mata grzewcza.

Sterowanie temperatury za pomocą termoregulatora elektronicznego z zegarem, w opcji z wifi ze sterowaniem z aplikacji telefonu.
Po wypełnieniu przez Państwa poniżej zamieszczonego kalkulatora wyceny ogrzewania właściwie oszacujemy zapotrzebowanie na moc grzewczą.
Sprzedajemy też folię grzewczą wraz z termoregulatorem do własnego montażu.

Zalety montażu folii grzewczej:

  • niski koszt inwestycji
  • niski koszt ogrzewania pomieszczeń
  • brak grzejników oraz kotłowni
  • dokładna regulacja temperatury

Kalkulator wyceny ogrzewania

Wypełnij poniższy formularz, a otrzymasz szacunkową wycenę dla podanej powierzchni na Twojego maila. Zawierać będzie koszty folii oraz montażu wraz z dojazdem.

Wymagane *
Wymagane *
Wymagane *
Wymagane *

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę PAAN Paweł Kot, os. Albertyńskie 29/105 31-854 Kraków NIP 678-157-10-76, na cele przesłania wyceny na mój adres e-mail oraz otrzymywanie dodatkowych informacji uzupełniających i marketingowych, a także kontakt przy użyciu urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego za pośrednictwem telefonu i e-maila.